Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir?

Google yakın zamanda arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) görünmeye başlayan yeni bir URL parametresi olan ?srsltid= hakkında bilgi verdi. Bu gelişme SEO profesyonelleri ve web yöneticileri arasında önemli bir ilgi ve tartışma yarattı. Bu makalede, bu parametrenin ayrıntılarını, amaçlanan amacını ve web analitiği ve arama motoru optimizasyonu için potansiyel etkilerini inceleyeceğiz. ?srsltid= nedir? ?srsltid= parametresi, arama sonuçları URL’lerine yakın zamanda eklenen bir parametredir ve Google tarafından bireysel arama listelerinin performansını izlemek ve analiz etmek için bir izleme mekanizması olarak kullanıldığı… (Tamamı için aşağıdaki linke tıklayınız)

The post Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir? appeared first on Web Kuyusu.

Aynı kategoriden içerikler:
Gzip Sıkıştırma ile Brotli Sıkıştırma Karşılaştırması

Gzip ve Brotli, sunucularda veri sıkıştırma için kullanılan iki popüler algoritmadır. Her ikisi de dosyaların boyutunu küçültmek için kullanılır, ancak bazı önemli farkları vardır. İşte Detay

Sayfa Otoritesi (Page Authority) Nedir, Nasıl Yükseltilir?

Page Authority (PA), bir web sayfasının arama motorları sonuç sayfalarında (SERP) ne kadar iyi sıralanabileceğini tahmin eden önemli bir metriktir. Moz tarafından geliştirilmiş olan bu Detay

Render Blocking Resources Sorunu Nasıl Düzeltilir?

Render Blocking Resources (Render Engellemeleri) nedir? Web sayfası yüklendiğinde, tarayıcı sayfanın içeriğini görüntülemek için bir dizi kaynağa (CSS, JavaScript, fontlar vb.) ihtiyaç duyar. Render blocking resources, Detay

Düşük Metin – Kod Oranı Nasıl Artırılır?

SEO analiz sitelerinde web sitemizi incelediğimizde bazen düşük metin / kod oranı nedeniyle eksi puan aldığımızı görebiliriz. Low Text / Code Ratio gibi ifadeler ile Detay