Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir?

Google yakın zamanda arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) görünmeye başlayan yeni bir URL parametresi olan ?srsltid= hakkında bilgi verdi. Bu gelişme SEO profesyonelleri ve web yöneticileri arasında önemli bir ilgi ve tartışma yarattı. Bu makalede, bu parametrenin ayrıntılarını, amaçlanan amacını ve web analitiği ve arama motoru optimizasyonu için potansiyel etkilerini inceleyeceğiz. ?srsltid= nedir? ?srsltid= parametresi, arama sonuçları URL’lerine yakın zamanda eklenen bir parametredir ve Google tarafından bireysel arama listelerinin performansını izlemek ve analiz etmek için bir izleme mekanizması olarak kullanıldığı… (Tamamı için aşağıdaki linke tıklayınız)

The post Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir? appeared first on Web Kuyusu.

Aynı kategoriden içerikler:
Lighthouse font-display değerini otomatik olarak kontrol edemedi hatası

Google PageSpeed analizinde Lighthouse’un verdiği “font-display değerini otomatik olarak kontrol edemedi” hatası, genellikle sayfanızda kullanılan fontların font-display özelliği ile ilgili bir sorunu işaret eder. Bu Detay

Structured Data Kullanımı ve SEO İçin Önemi

Structured Data nedir, ne için kullanılır ve SEO için önemi var mıdır? Structured Data (Yapısal Veri veya Yapılandırılmış Veri), web sayfalarındaki içeriğin arama motorları tarafından Detay

Bir Yazıda Bir Anahtar Kelime Kaç Kez Kullanılmalı?

Seo çalışması yapılan bir web sitesinde, makale başına bir anahtar kelime kaç defa kullanılmalı? Yani bir anahtar kelimede arama sonuçlarında öne çıkmasını istediğimiz makalede o Detay

503 Service Unavailable Hatası Nedir Nasıl Çözülür?

503 Service Unavailable hatası, web sitelerinde bazen karşılaşılan http durum kodları arasında yer alır. 503 Service Unavailable hatası bir web sunucusunun geçici olarak hizmet veremediğini Detay