Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir?

Google yakın zamanda arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) görünmeye başlayan yeni bir URL parametresi olan ?srsltid= hakkında bilgi verdi. Bu gelişme SEO profesyonelleri ve web yöneticileri arasında önemli bir ilgi ve tartışma yarattı. Bu makalede, bu parametrenin ayrıntılarını, amaçlanan amacını ve web analitiği ve arama motoru optimizasyonu için potansiyel etkilerini inceleyeceğiz. ?srsltid= nedir? ?srsltid= parametresi, arama sonuçları URL’lerine yakın zamanda eklenen bir parametredir ve Google tarafından bireysel arama listelerinin performansını izlemek ve analiz etmek için bir izleme mekanizması olarak kullanıldığı… (Tamamı için aşağıdaki linke tıklayınız)

The post Google’ın Duyurduğu ?srsltid= Parametresi Nedir? appeared first on Web Kuyusu.

Aynı kategoriden içerikler:
Reverse Tabnabbing Nedir, Nasıl Önlenir?

Reverse Tabnabbing, kullanıcının tarayıcısındaki sekmeler veya pencereler arasında geçiş yaparken, kötü niyetli bir sayfanın mevcut sekmelerin içeriğini değiştirme veya etkileme yeteneğini kullanarak gerçekleştirilen bir saldırı Detay

HSTS Nedir, Nasıl Kurulur?

HSTS (HTTP Strict Transport Security), (HTTP Katı Taşıma Güvenliği) bir web tarayıcısına HTTPS üzerinden bir web sitesine erişildiğinde tarayıcının gelecekte o siteye yalnızca HTTPS üzerinden Detay

SEO Kuralları Zaman İçinde Nasıl Değişir?

SEO Konusu Yıllara Göre Değişir mi? Neleri, Nasıl Takip Etmek Gerekir? SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), internet kullanıcılarının arama motorlarında aradıkları bilgilere ulaşmasını sağlayan içeriklerin, teknik Detay

Sosyal Medya Sayfaları İçin SEO Nasıl Yapılır?

Sosyal medya SEO’su, markaların çevrimiçi görünürlüğünü artırmak, hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaşmak ve etkileşimi maksimize etmek amacıyla gerçekleştirilir. Bu çalışmalar, içeriklerin arama motorları Detay