Google Disavow İle Kötü Backlinkleri Reddedin

Google Disavow Nedir? Google Disavow web sitesi sahiplerinin veya SEO uzmanlarının bir sitenin Google arama sonuçlarında olumsuz etkilenmesine yol açabilecek kötü kaliteli geri bağlantıları (backlinkleri) reddetmesine yardımcı olan bir araçtır. Google Disavow Aracı, Google’ın arama motoru algoritmalarına, belirli geri bağlantıların (backlinklerin) bir web sitesinin SEO değerine katkıda bulunmadığını veya zarar verdiğini belirtmek için kullanılan bir araçtır. Bu araç ile genellikle kötü niyetli, spam niteliğindeki veya kalitesiz bağlantılar reddedilir. Bağlantılar siteniz için harika sonuçlar verdiği kadar, ciddi zararlar da verebilir. Sitenize… (Tamamı için aşağıdaki linke tıklayınız)

The post Google Disavow İle Kötü Backlinkleri Reddedin appeared first on Web Kuyusu.

Aynı kategoriden içerikler:
Bağlantıların Ayırt Edilebilir Adları Yok Hatası Çözümü

“Bağlantıların Ayırt Edilebilir Adları Yok” hatası, web sitenizdeki bağlantıların (linklerin) uygun bir şekilde tanımlanmadığı durumları ifade eder. Bu, genellikle bağlantıların üzerinde yalnızca “tıklayın” veya “buraya” Detay

Interaction to Next Paint (INP) Nedir, Nasıl Optimize Edilir?

“Interaction to Next Paint” (INP), web performansı açısından önemli bir metrik olarak kabul edilir. INP, kullanıcı etkileşimlerinin (tıklamalar, dokunmalar gibi) ardından tarayıcının bir sonraki ekranda Detay

WordPress’te Child Tema Nasıl Yapılır?

WordPress’te child tema kullanmak, ana tema (parent tema) üzerinde yapılan değişikliklerin korunmasını sağlamak için oldukça önemli bir yaklaşımdır. Asıl temayı (parent tema) güncellediğinizde, bu değişiklikler Detay

Title Coherence Nedir SEO İçin Ne Derece Önemli?

Title Coherence yani “Başlık Tutarlılığı“, web sitesi tasarımı ve SEO açısından önemli bir kavramdır. Bu terim, bir web sitesindeki başlıkların (title tags) ve sayfa başlıklarının, sayfaların Detay